jeszcze ostatnie świece nie zgasły

Obserwując dzisiaj media, ulegam wrażeniu jakbym grał w pokera.
Dopiero co otwarto czarne skrzynki z rozbitego samolotu prezydenckiego. Dokładna ich analiza
potrwa być może kilka tygodni. Ale niektóre media podają, że to był ewidentny błąd pilota.
Czy mają jakieś konkretne dowody ?
Skąd, skoro dochodzenie dopiero się rozpoczeło.
Sugestie, że prezydent Kaczyński zmusił pilota i kapitana do lądowania w trudnych warunkach
atmosferycznych w oparciu o sytuację z Gruzji są możliwe, tylko który pilot próbowały lądowania
w ekstremalnych warunkach pogodowych 4 razy, jak to wczoraj podawały media ?
Relację telewizyjnego montażysty, który krótko po zdarzeniu był na miejscu katastrofy i nakręcił
film :


należy chyba bardzo dokładnie zanalizować i sprawdzić wiarygodność jego relacji zdarzenia, gdyż
może zawierać bardzo istotne fakty.
Samolot rozbił się doszczętnie spadając z niskiej wysokości, większość ciał trudno zidentyfikować,
montażysta twierdzi iż milicja chciała mu zabrać nagranie i że został aresztowany.
Trudno to złożyć w jakoś rzeczywistą całość.
Bardzo interesująca jest teza o dziwnej pracy silnika samolotu przed katastrofą.
Pozwolę sobie posłużyć się cytatami ze stron www. :

” Nieprawdopodobne też jest, aby doświadczony pilot wraz z drugim pilotem pomylili się co do wzrokowej oceny wysokości, nawet w przypadku awarii przyrządów, która jest również nieprawdopodobna. Należy tutaj zauważyć, że mgła jest na ogół z prześwitami i przy dziennym świetle nie stanowi istotnej przeszkody do wzrokowej oceny warunków lądowania.

Okoliczności wskazują jednak na poważną awarię lub celowe zablokowanie układu sterowania. Taką blokadę można celowo zamontować tak, aby uruchomiła się przy wypuszczeniu podwozia lub klap bezpośrednio na prostej przed lądowaniem. Przy blokadzie klap lub lotek na prostej katastrofa była nieunikniona, gdyż pilot nawet zwiększając nagle ciąg, nie był w stanie wyprowadzić mocno przechylonej ciężkiej maszyny, mając wysokość rzędu 50-100 m i prędkość rzędu 260 km/h. „
i
” Jak wiemy ilu fachowców, tyle opinii. Wczoraj rozmawiałem z fascynatem historii i techniki lotnictwa. Sięgnął do czasów kiedy to katastrofom uległy Iły „Kopernik” oraz „Kościuszko”. Polscy specjaliści znaleźli przyczyny katastrof mające związek z wadami konstrukcyjnymi wałów. Przekazana ekspertyza specjalistom wówczas radzieckim spotkała się z całkowitą negacją. Dopiero po 89. roku Rosjanie przyznali racje o wadliwości zastosowanych wałów w silnikach. Jak twierdzi mój rozmówca, identyczne znajdują w Tupolewach. Daje również do myślenia wywiad z montażystą tvp, który był świadkiem zdarzenia. Stwierdził, że w silniku coś huknęło, co może wykluczyć ewentualny błąd pilota. Zobaczymy co wykażą
czarne skrzynki. ”

Na podstawie powyższych wypowiedzi, można wyeliminować wersję medialną o błędzie pilota.

Martwią mnie natomiast podrżegania o celowym działaniu w celu wywołania katastrofy.
Oszczerstwa kierowane pod adresem Rosji, Platformy Obywatelskiej oraz Żydów i masonów
są bardzo niesmaczne i zamieszanie ich do publicznej wiadomości nie doprowadzi do niczego
dobrego.
Jeszcze świece na grobach zabitych w katastrofie lotniczej nie zgasły, a już trwa walka.
Jesteśmy teraz w bardzo trudnej sytuacji politycznej, nie ma jeszcze żadnych oficjalnych raportów
o przyczynie katastrofy, więc nie wymyślajmy bzdur i nie publikujmy ich.
Dla własnego i Państwa Polskiego dobra.

2 comments

  1. Nie tylko ta „bzdura” pojawiła się w mediach.
    Swoją drogą, owy Pan montażysta, dla różnych stacji telewizyjnych wypowiadał się różnie. Raz twierdził, że był wybuch, w innej stacji widziałam, jak mówił, że usłyszał „głuchy huk, a wybuch był dopiero później”.

  2. Film z miejsca katastrofy został usunięty z serwisu YouTube.
    Pytanie dlaczego ?
    W mediach o Panu Wiśniewskim jest też cicho.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s